One month left!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Daisy Neut - WaarBenJij.nu One month left!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Daisy Neut - WaarBenJij.nu

One month left!!

Door: Daisy

Blijf op de hoogte en volg Daisy

29 Mei 2015 | Spanje, Barcelona

Van 5 maanden stage in Barcelona is er nu nog maar zo ongeveer een maand over! Wat gaat de tijd ontzettend snel.

Sinds de laatste keer dat ik schreef heb ik veel bezoekjes gehad. Was allemaal onwijs gezellig! Eerst met m'n ouders en oom en tante een heel leuk weekend gehad. Daarna met Donna en Anke. 2 weken geleden waren Iris, Rosalie en Hannah er. Dat weekend was net een vakantie en had er dan ook wel even moeite mee toen ik ze bij de douane achter moest laten! Vreemd dat je weer 'alleen' achter blijft. Verder is het weer hier inmiddels heerlijk, dus de weekenden bestaan vanaf nu vooral uit zon, strand en lekkere hapjes en drankjes! De stad wordt echt steeds drukker vanwege alle toeristen, dus blij dat ik alle toeristische attracties in het begin al bezocht heb.

Op stage gaat alles nog z'n gangetje. Heb een aantal leuke projecten waar ik mee bezig ben zoals bijvoorbeeld een incentive voor 80 man in Barcelona. Nog maar 3 weken te gaan en dan zit het er al weer op. Dat zet me ook wel even met beide benen op de grond wat betreft mijn schoolopdracht, daar moeten nog wel even wat uurtjes in gestoken worden!

Dit weekend ga ik samen met Jaimy, Laura, Mehmet en Ibrahim de Costa Brava af. We hebben een auto gehuurd voor 2 dagen en blijven een nachtje in Roses slapen. Zaterdag gaan we eerst een stuk de kust af rijden richting Blanes, vanaf daar naar Girona en Roses. Zondag nemen we echt de kleine weggetjes langs de kust om wat mooie strandjes af te gaan! (en zonder tomtom, de route is al uitgestippeld!)

Stiekem moet ik er af en toe nog niet aan denken om weer terug te moeten naar Nederland. Tuurlijk heb ik hartstikke veel zin om iedereen weer te zien, maar ik ga Barcelona en mijn huisgenootjes onwijs missen. Voor nu eerst nog 3 weken stage te gaan en daarna heerlijk 10 dagen vakantie. Volop genieten!!

Besos!

  • 02 Juni 2015 - 09:45

    Thea:

    Hoi Daisy,

    Tijd gaat snel hé! Lekker nog genieten de laatste weken in jouw Barcelona en we zien elkaar snel. Fijne vakantie daar.

    Dikke kus Jate

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Stage in Barcelona

5 maanden stage in Barcelona

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2015

One month left!!

13 April 2015

Time flies!

20 Februari 2015

Mañana mañana

02 Februari 2015

Los primeros días!
Daisy

Actief sinds 09 Okt. 2014
Verslag gelezen: 873
Totaal aantal bezoekers 2614

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 30 Juni 2015

Stage in Barcelona

Landen bezocht: