Time flies! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Daisy Neut - WaarBenJij.nu Time flies! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Daisy Neut - WaarBenJij.nu

Time flies!

Door: Daisy

Blijf op de hoogte en volg Daisy

13 April 2015 | Spanje, Barcelona

Lieve allemaal,

Nu ik op de helft van mijn stageperiode zit, vond ik het wel weer eens tijd worden om wat te schrijven. Ik heb het nog steeds onwijs naar m'n zin in het mooie Barcelona en geniet volop!

Deze week is al weer mijn 11e week bij Travel Nexus. Inmiddels ben ik wel meer gewend aan de dagen van 8 uur werken! Na een aantal weken begon ik wat mindere dagen te krijgen omdat ik weinig verschillende taken kreeg. Inmiddels heb ik gelukkig meer verschillende dingen in handen gekregen en krijg ik meer verantwoordelijkheid. Daarnaast is het seizoen van de jeeptours die het bedrijf organiseert nu echt begonnen. En lucky me, mocht ik vorige week mee op de 1e tour naar Tarragona (ten zuiden van Barcelona). Met een groep van 20 mensen, verdeeld over 6 jeeps, 5 dagen de natuur ontdekken! Normaal gesproken zijn de tours 'self-driven', maar omdat opa van 75 dit niet zag zitten, werd ik ingeschakeld om 1 van de jeeps te besturen. Nou, dat hadden jullie moeten zien. Als Nederlands meisje van 20, die normaal niet verder komt met de auto dan de heuveltjes in ons kikkerlandje, scheurde ik (op offroad wegen!) door de bergen. Het was heerlijk om een weekje weg te zijn van kantoor en heb onwijs veel gezien en gedaan. Hele gave ervaring!

Tussendoor ben ik ook nog een weekendje terug geweest in Nederland. Vrijdag 27 maart ben ik naar Amsterdam gevlogen. In het begin heel vreemd om weer in je eigen huis te zijn, maar na een paar uurtjes leek alles al weer heel normaal! 's Avonds heb ik mijn lieve vriendinnetjes verrast (die dachten dat we gingen Skypen, maar nee ik stond gewoon voor de deur). Zaterdag dames 2 verrast, ze in een heerlijke wedstrijd naar de 3-1 overwinning gejuicht. Een sporthaldagje, wat had ik die gemist! 's Avonds naar Utrecht geweest voor de surpriseparty van ome Jaap, waar ik ook weer iedereen verrast heb met mijn komst. Op zondag nog even langs werk geweest om te lunchen en 's avonds ben ik weer teruggevlogen. Ondanks dat het een super weekend was, had ik ook echt weer zin om terug te gaan!

Hier in huis is het allemaal nog super gezellig. We doen super veel met z'n allen en we zijn af en toe net een familie! De nodige hapjes en drankjes komen in het weekend tevoorschijn en worden meestal afgesloten in een van de clubs langs het strand of hier vlakbij huis. Daarnaast is de slappe lach niet meer weg te denken uit een avondje met z'n allen aan tafel.
Inmiddels is het Italiaanse meisje weg en hebben we een meisje uit Slowakije daarvoor teruggekregen. De 8 die er nu zijn, blijven allemaal tot het einde van juni.

De komende weken staan er vooral veel bezoekjes op de planning! Dit weekend komen papa, mama, ome Jaap en tante Thea gezellig Barcelona ontdekken. 2 weken daarna komen Donna en Anke, 2 weken daarna Hannah, Iris en Rosalie. Misschien komen Kim en Desi ook nog in juni! (als jullie vast in de stemming willen komen: https://www.youtube.com/watch?v=cpLZeSigNvY) Verder begint de zomer hier nu echt lekker door te komen met zo'n 21/22 graden, dus daar gaan we maar goed van genieten!

Hasta pronto! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Stage in Barcelona

5 maanden stage in Barcelona

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2015

One month left!!

13 April 2015

Time flies!

20 Februari 2015

Mañana mañana

02 Februari 2015

Los primeros días!
Daisy

Actief sinds 09 Okt. 2014
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 2616

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 30 Juni 2015

Stage in Barcelona

Landen bezocht: